HAWAJE
19:37
CHICAGO
23:37
SANTIAGO
02:37
DUBLIN
05:37
KRAKÓW
06:37
BANGKOK
12:37
MELBOURNE
16:37
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » Wydarzenia » XXIII OSOTT 2007
XXIII OSOTT 2007

Andrzej Urbanik


Impreza odbędzie się w Szczyrku w dniach 9-11 listopada 2007. Dzięki Waszej obecności będzie tradycyjnie wspaniałym spotkaniem towarzyskim oraz najlepszą okazją do wymiany informacji i doświadczeń. Zapraszamy wszystkich podróżujących – i tych indywidualnych i przedstawicieli klubów. OSOTT przydatny jest także dla pracowników agencji turystycznych, szczególnie zajmujących się turystyką trampingowo-przygodową.




OSOTT - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

I - Sesje "GEOGRAFIA PODRÓŻOWANIA - OSOTT connecting people"
OSOTT ma charakter edukacyjny. Bądźcie więc przygotowani, że znajdą się chętni, którzy będą chcieli uzyskać od Was szczegółowe wiadomości o Waszej podróży. Warto więc zabrać ze sobą notatki, przewodniki, mapy itp. Szczegółowe informacje na temat sesji w roku 2007 podamy w późniejszym terminie.

II - POKAZY PRZEŹROCZY
Przesłane na formularzu pokazy zostaną uwzględnione zgodnie ze zgłoszeniami - program pokazów zostanie podany na tablicy ogłoszeń, a wcześniej postaramy się go przesłać drogą mailową do prezenterów. Do wyświetlania przeźroczy tradycyjnych będzie używany wyłącznie rzutnik karuzelowy. Są do niego używane specjalne magazynki. Każdy uczestnik otrzyma w recepcji (za rewersem) 1 magazynek. Prosimy o ułożenie przeźroczy od liczby "1" (przeźrocza do góry nogami) w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara (kolejne przegródki są oznaczane numerami) a następnie zamknięcie pokrywy magazynka. Aby zminimalizować ryzyko zacinania się przeźroczy podczas przesuwania, prosimy o używanie wyłącznie bardzo dobrej jakości ramek - wykluczone są ramki tekturowe i grube produkcji Foton(!). Ze względu na bezpieczeństwo rzutnika nie będziemy akceptować przeźroczy w "niepewnych" ramkach. Dlatego prosimy o nabycie markowych ramek (proponujemy: Reflecta - chyba najtańsze, Kindermann, Rovi itp.) i umieszczenie w nich przeźroczy, które będą prezentowane. Ponieważ dysponujemy ograniczoną liczbą magazynków prosimy zwracać je po zakończeniu pokazu tak aby mogły służyć innym prelegentom.
Pokazy cyfrowe będą realizowane przy pomocy komputera i rzutnika multimedialnego (rozdzielczość 1200 x 840). Prosimy przygotować pokaz (najlepiej w PowerPoint) na CD-R , DVD lub pendrive.
CZAS POKAZU W KAŻDEJ TECHNICE WYNOSI 12 MINUT (!!!),
a maksymalna liczba obrazów winna wynosić 80 (tyle przeźroczy mieści się w magazynku). Czas pokazu będzie dokładnie kontrolowany. Z tego powodu prosimy o bardzo staranne jego przygotowanie. Nie przewidujemy odstępstw dlatego bardzo prosimy o dostosowanie się do tych wymagań. W takiej sytuacji koniecznym jest wcześniejsze przygotowanie pokazu i "przetrenowanie" jego realizacji !!! Proponujemy komentarz przeźroczy ograniczyć do ogólnych informacji dających pojęcie o charakterze regionu który prezentujemy. Pokazy mogą być ilustrowane muzyką - zachęcamy. Odtwarzanie z CD, MP3 (własny; w celu jego podłączenia do miksera konieczne wyjście typu mini-jack) lub muzyka "dograna" do nośnika (CDR, DVD). W przypadku dużej liczby zgłoszeń, organizatorzy zastrzegają sobie ograniczenie liczby pokazów prezentowanych przez jedną osobę.

III - KONKURS FOTOGRAFII
Można przywieźć ze sobą gotowe plakaty (max format 125x90 cm). Można również wykonać je na miejscu - organizatorzy dostarczą duże arkusze papieru (125x90 cm) na których uczestnicy będą mogli naklejać fotografie. W takim przypadku prosimy o przywiezienie fotografii z podklejonymi na rogach kawałkami taśmy dwustronnie klejącej (można także użyć specjalnej masy przeznaczonej do tego celu). Proponujemy nie więcej niż max. 20 fotografii na plakat. Każdy uczestnik może eksponować do 3 plakatów. Będą one oceniane pod kątem artystycznym (fotoreportaż z podróży) przez uczestników imprezy (przy rejestracji każda osoba otrzyma kartę do głosowania). Dlatego też prosimy o oznaczanie każdego plakatu tytułem i godłem. W recepcji imprezy prosimy składać zamknięte koperty z podanymi informacjami - kto kryje się pod konkretnym godłem. Wszystkie fotografie będą zwrócone. Fotografie prosimy rozwieszać od rana w dniu 09.XI. na linkach rozwieszonych naprzeciw sali restauracyjnej.

IV - KONKURS NA DZIENNIK/SPRAWODANIE Z PODRÓŻY
Każdy uczestnik może złożyć dzienniki/sprawozdania z dowolnej liczby podróży odbytych w latach 2006 i 2007. Będą one oceniane pod kątem zawartości praktycznych informacji, czyli na ile po ich lekturze będzie można zrealizować taką samą podróż. Maksymalna objętość dziennika/sprawozdania - 12 stron maszynopisu A-4 (12 stron po 1800 znaków).
Preferowany układ:
PRZEJAZD - na trasie/ za ile/ ile trwał/ jaki środek komunikacji/ ew. firma/ uwagi,
NOCLEGI - nazwa hotelu/ adres/ cena/ uwagi,
ZWIEDZANIE - nazwy obiektów/ lokalizacja/ dojazd/ ceny wstępów, uwagi,
DODATKOWO - prośba o termin odbytej podróży, kursy walut (najlepiej w stosunku do USD lub Euro), ceny żywności, oraz o inne podstawowe, ważne informacje (np. szczepienia, wizy...).
Najlepiej jeżeli te informacje będą podawane w układzie opis podróży dzień po dniu. Jeżeli jednak uznacie, że opracowana przez Was, inna forma będzie lepsza - zaproponujcie własny układ. Prosimy o nie zamieszczanie informacji opisowych i historycznych, jakie można znaleźć w przewodnikach (chyba, że są to nieznane fakty, albo uznacie, że są na tyle ważne, że trzeba o nich napisać). Najlepsze prace zamieścimy w kolejnym tomie książki "Przez Świat - relacje z podróży globtroterów". Z tego powodu przesłane prace, w wersji jakiej trafią do nas, winny nie być wcześniej publikowane. Przewidujemy także umieszczenie prac na stronie www.travelbit.pl, a także współpracujących z nami portali (jeżeli nie zgłosicie pisemnych zastrzeżeń w tej sprawie). Z naszej strony nie czynimy przeszkód aby teksty zamieszczone w książce "Przez Świat" były później publikowane przez autorów w innych mediach.

Prace prosimy przekazać w recepcji - winny być w formie elektronicznej (dyskietka, CD-R). W konkursie mogą także brać udział osoby nie uczestniczące w spotkaniach OSOTT.
Za nadesłane a także opublikowane prace nie są wypłacane honoraria - autorzy najlepszych prac otrzymują nagrody w konkursie.

V - OSOTT-owa GIEŁDA KSIĄŻEK
W czasie OSOTT będzie uruchomiony punkt internetowej księgarni www.bezdroza.com (książki Przez świat, oraz pozycje innych wydawnictw: przewodniki mapy, albumy; także publikacje wydawnictwa Bezdroża). W ofercie księgarni znajduje się ponad 1600 tytułów; część z nich będzie można nabyć na miejscu. Zwracamy uwagę, że sprzedaż odbywać się będzie po cenach takich jak w internecie (ceny konkretnych pozycji można sprawdzić w sieci), a dodatkowo odpadną ceny przesyłki. Będzie również możliwość sprzedaży (lub wymiany) własnych książek i map. W każdym razie warto zabrać nieco więcej gotówki.

Źródło: TravelBit

TravelBit Tekst pochodzi z książki
wydanej przez Agencję Travelland
prowadzonej przez
Centrum Globtroterów TravelBit

 warto kliknąć

1


w Foto
Wydarzenia
WARTO ZOBACZYĆ

Pieniny
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

MT 3: Fiordy i lodowce...
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl