Jeste¶my bardziej niż zwykle wypoczęci po noclegu w hotelu. Dzisiaj trudny, górski odcinek 660 km przez malownicze góry Ałtaj. Rajd już prawie w komplecie. Załoga nr 8 nas dogania - jest tylko 200 km z tyłu. Załoga nr 21 znalazła dokumenty i doł±czyła do rajdu.
Wszystkie załogi cudem przekroczyły granicę Mongolii, jednak nie wszyscy dotarli do pierwszego obozu. Nie ma wci±ż załogi nr 13 i 23. Pomimo trudno¶ci w nawigowaniu rajd przemieszcza się wg planu.
Punktacja po trzech odcinkach specjalnych wygl±da następuj±co:
I miejsce - załogi nr 9 (Szwecja), 10 (Polska), 12 (Niemcy)
II miejsce - załoga nr 16 (Niemcy)
III miejsce - załoga nr 26 (Niemcy)
Rajd przejeżdża przez góry Ałtaj. Mongolia to test dla samochodów i dla ludzi, to trudny teren, problemy z nawigacj± i awarie samochodów. Po OS-6 kilka pojazdów ma oberwane rury wydechowe i amortyzatory. Załoga nr 1 miała wypadek - dachował samochód, kierowca i pasażer wyszli z tego cało, ale Toyota jest poważnie uszkodzona. Załoga nr 21 ma awarię chłodnicy.
Dzisiejszy, 220 km odcinek specjalny to była konkurencja na prędko¶ć i niestety przyniosła liczne awarie, ale oprócz załóg nr 1 i 21 jedziemy dalej w komplecie.
Po rozegranych dotychczas konkurencjach wyniki wygl±daj± następuj±co:
I miejsce - załoga nr 12 (Niemcy)
II miejsce - załoga nr 26 (Niemcy)
III miejsce - załoga nr 10 (Polska)