HAWAJE
21:30
CHICAGO
01:30
SANTIAGO
04:30
DUBLIN
07:30
KRAKÓW
08:30
BANGKOK
14:30
MELBOURNE
18:30
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » Wydarzenia » OSOTT 2005
OSOTT 2005

Andrzej Urbanik


I- GEOGRAFIA PODRÓŻOWANIA

Przesłane na formularzu wystąpienia zostaną uwzględnione w programie sesji zgodnie ze zgłoszeniami- program sesji podamy na miejscu. Niezależnie od tego, prosimy aby w recepcji wpisać się jeszcze raz na odpowiednią listę (według kontynentów). Osoby, które zdecydują się dopiero na OSOTT do udziału w sesji także prosimy o wpisanie się na listę. Prosimy podawać INFORMACJE PRAKTYCZNE istotne dla planowania i realizacji podróży przy czym winny to być nowości– prosimy nie powielać informacji z "Przez świat". To co przekazujecie winno umożliwić słuchaczom zorganizowanie podróży Waszym szlakiem. Ogólne wrażenia pozostawcie do prezentacji w czasie pokazów przeźroczy. Jednocześnie bądźcie przygotowani, że znajdą się chętni, którzy będą chcieli uzyskać od Was bardziej szczegółowe wiadomości. Warto więc zabrać ze sobą notatki, przewodniki itp.


II- POKAZY PRZEŹROCZY

Przesłane na formularzu pokazy zostaną uwzględnione zgodnie ze zgłoszeniami- program pokazów zostanie podany na tablicy ogłoszeń. Do wyświetlania przeźroczy tradycyjnych będzie używany wyłącznie rzutnik karuzelowy. Są do niego używane specjalne magazynki. Każdy uczestnik otrzyma w recepcji (za rewersem) 1 magazynek na pokaz. Prosimy o ułożenie przeźroczy od liczby "1" (przeźrocza do góry nogami) w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara (kolejne przegródki są oznaczane numerami) a następnie zamknięcie pokrywy magazynka. Aby zminimalizować ryzyko zacinania się przeźroczy podczas przesuwania, prosimy o używanie wyłącznie bardzo dobrej jakości ramek- wykluczone są ramki tekturowe i grube produkcji Foton(!). Ze względu na bezpieczeństwo rzutnika nie będziemy akceptować przeźroczy w “niepewnych” ramkach. Dlatego prosimy o nabycie markowych ramek (proponujemy: Reflecta– chyba najtańsze, Kindermann, Rovi itp.) i umieszczenie w nich przeźroczy, które będą prezentowane. Ponieważ dysponujemy ograniczoną liczbą magazynków prosimy zwracać je po zakończeniu pokazu tak aby mogły służyć innym prelegentom.

Pokazy cyfrowe będą realizowane przy pomocy komputera i rzutnika multimedialnego (rozdzielczość 1200 x 840). Prosimy przygotować pokaz (najlepiej w PowerPoint) na CD-R lub DVD.

CZAS POKAZU W KAŻDEJ TECHNICE WYNOSI 12 MINUT (!!!) a maksymalna liczba obrazów winna wynosić 80 (tyle przeźroczy mieści się w magazynku). Czas pokazu będzie dokładnie kontrolowany. Z tego powodu prosimy o bardzo staranne przygotowanie pokazu. Nie przewidujemy odstępstw dlatego bardzo prosimy o dostosowanie się do tych wymagań. W takiej sytuacji koniecznym jest wcześniejsze przygotowanie pokazu i “przetrenowanie” jego realizacji!!! Proponujemy komentarz przeźroczy ograniczyć do ogólnych informacji dających pojęcie o charakterze regionu, który prezentujemy.

Pokazy mogą być ilustrowane muzyką. Odtwarzanie z CDR lub MP3 (własne- odtwarzacz lub laptop). W celu podłączenia do miksera konieczne wyjście typu mini- jack.

III- KONKURS FOTOGRAFII

Można przywieźć ze sobą gotowe plakaty (max format 125x90 cm). Można również wykonać je na miejscu– organizatorzy dostarczą duże arkusze papieru (125x90 cm), na których uczestnicy będą mogli naklejać fotografie. W takim przypadku prosimy o przywiezienie fotografii z podklejonymi na rogach kawałkami taśmy dwustronnie klejącej (można także użyć specjalnej masy przeznaczonej do tego celu). Proponujemy nie więcej niż max. 20 fotografii na plakat. Każdy uczestnik może eksponować do 3 plakatów. Będą one oceniane pod kątem artystycznym (fotoreportaż z podróży) przez uczestników imprezy (przy rejestracji każda osoba otrzyma kartę do głosowania). Dlatego też prosimy o oznaczanie każdego plakatu tytułem i godłem. W recepcji imprezy prosimy składać zamknięte koperty z podanymi informacjami- kto kryje się pod konkretnym godłem. Wszystkie fotografie będą zwrócone.

Fotografie prosimy rozwieszać od rana w dniu 11.XI. na linkach rozwieszonych naprzeciw sali restauracyjnej.

IV- KONKURS NA DZIENNIK/SPRAWODANIE Z PODRÓŻY

Każdy uczestnik może złożyć dzienniki/sprawozdania z dowolnej liczby podróży odbytych w latach 2004 i 2005. Będą one oceniane pod kątem zawartości praktycznych informacji, czyli na ile po ich lekturze będzie można zrealizować taką samą podróż. Maksymalna objętość dziennika/sprawozdania- 12 stron maszynopisu A-4 (12 stron po 1800 znaków).

Preferowany układ:

PRZEJAZD- na trasie/ za ile/ ile trwał/ jaki środek komunikacji/ ew. firma/ uwagi
NOCLEGI- nazwa hotelu/ adres/ cena/ uwagi
ZWIEDZANIE- nazwy obiektów/ lokalizacja/ dojazd/ ceny wstępów/ uwagi
DODATKOWO- prośba o termin odbytej podróży, kursy walut (najlepiej w stosunku do USD lub Euro), ceny żywności oraz o inne podstawowe, ważne informacje (np. szczepienia, wizy...).

Najlepiej jeżeli te informacje będą podawane w układzie: opis podróży dzień po dniu. Jeżeli jednak uznacie, że opracowana przez Was inna forma będzie lepsza- zaproponujcie własny układ.

Prosimy o nie zamieszczanie informacji opisowych i historycznych, które można znaleźć w przewodnikach (chyba, że są to nieznane fakty albo uznacie, że są na tyle ważne, że trzeba o nich napisać).

Najlepsze prace zamieścimy w kolejnym tomie książki "Przez Świat - relacje z podróży globtroterów". Z tego powodu przesłane prace, w wersji jakiej trafią do nas, winny nie być wcześniej publikowane. Przewidujemy także umieszczenie prac na stronie www.travelbit.pl a także współpracujących z nami portali (jeżeli nie zgłosicie pisemnych zastrzeżeń w tej sprawie).

Z naszej strony nie czynimy przeszkód aby teksty zamieszczone w książce „Przez świat” były później publikowane przez autorów w innych mediach.

Prace prosimy przekazać w recepcji– winny być w formie elektronicznej (dyskietka, CD-R).

W konkursie mogą także brać udział osoby nie uczestniczące w spotkaniach OSOTT.

Za nadesłane a także opublikowane prace nie są wypłacane honoraria– autorzy najlepszych prac otrzymują nagrody w konkursie.

V- OSOTT- owa GIEŁDA KSIĄŻEK

W czasie OSOTT będzie uruchomiony punkt internetowej księgarni www.bezdroza.com (książki "Przez świat" oraz pozycje innych wydawnictw: przewodniki, mapy, albumy; także publikacje wydawnictwa Bezdroża). W ofercie księgarni znajduje się około 1000 tytułów; część z nich będzie można nabyć na miejscu. Zwracamy uwagę, że sprzedaż odbywać się będzie po cenach takich jak w internecie (ceny konkretnych pozycji można sprawdzić w sieci) a dodatkowo odpadają ceny przesyłki. Będzie również możliwość sprzedaży (lub wymiany) własnych książek i map. Prosimy o ustalenie udziału w giełdzie z organizatorami. W każdym razie warto zabrać nieco więcej gotówki.

Źródło: TravelBit

TravelBit Tekst pochodzi z książki
wydanej przez Agencję Travelland
prowadzonej przez
Centrum Globtroterów TravelBit

 warto kliknąć

<< wstecz 1 2 3 dalej >>


w Foto
Wydarzenia
WARTO ZOBACZYĆ

Zamość: perła wschodu
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

4P-5: Incahuasi, Cerro de San Francisco, Cerro Pissis
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl