HAWAJE
23:25
CHICAGO
03:25
SANTIAGO
06:25
DUBLIN
09:25
KRAKÓW
10:25
BANGKOK
16:25
MELBOURNE
20:25
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » Wieści » Sposób na reklamę wg Ryanair
Sposób na reklamę wg Ryanair



Ryanair "przekłamuje statystyki" w swojej nowej kampanii reklamowej. To już kolejny raz w tym roku, kiedy reklamy tej taniej linii stały się powodem protestów innych firm z branży lotniczej. Pod lupę reklamy Ryanair wzięła angielska Advertising Standards Authority (ASA).

Po raz szósty w ciągu ostatniego roku zarząd linii został przywołany do porządku przez stróża standardów reklamy na rynku brytyjskim. Ryanair został zmuszony do wycofania ostatniej kampanii reklamowej, w której pisał, że jest lepszy od swego lokalnego rywala EasyJet. Wg ASA, Ryanair bezpodstawnie twierdził, że ma "więcej pasażerów, niższe ceny i większą punktualność" niż konkurent i powoływał się przy tym na statystyki Stowarzyszenia Europejskich Linii Lotniczych (Association of European Airlines).

We wcześniejszych "kontrowersyjnych" reklamach Ryanair niesłusznie przypisywał swoje hiszpańskie lotniska Girona i Reus do Barcelony, gdy faktycznie znajdują się one w znacznej odległości od miasta. W marcu firma bezprawnie użyła tez zdjęcia Księcia Karola. Inne reklamy Ryanair, z kolei, prezentowały zdjęcia skąpo ubranych kobiet i zostały przez ASA uznane za obraźliwe.

Od samego początku Ryanair prowadzi kampanie "nieposłusznej" linii lotniczej, która przełamuje lotnicze tabu na temat wysokich cen, zaginionych bagaży i spóźnień.



Źródło: PAP

1


w Foto
Wieści
WARTO ZOBACZYĆ

Hiszpania: Barcelona
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

Ch 2; Lwów
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl