HAWAJE
07:21
CHICAGO
11:21
SANTIAGO
14:21
DUBLIN
17:21
KRAKÓW
18:21
BANGKOK
00:21
MELBOURNE
04:21
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » OSOTT » OSOTT 2004 - Ogólnopolskie Spotkanie Obieżyświatów
OSOTT 2004 - Ogólnopolskie Spotkanie Obieżyświatów

Andrzej Urbanik


DRODZY PODRÓŻNICY
Serdecznie zapraszamy do udziału w dwudziestym (!), jubileuszowym! OSOTT 2004 odbędzie się w dniach 11-13 listopada w Szczyrku. Dzięki Waszej obecności będzie tradycyjnie wspaniałym spotkaniem towarzyskim oraz najlepszą okazją do wymiany informacji i doświadczeń dotyczących podróżowania.



Zapraszamy wszystkich podróżujących - i tych indywidualnych i przedstawicieli klubów. OSOTT przydatny jest także dla pracowników agencji turystycznych, szczególnie zajmujących się turystyką trampingowo-przygodową.

PROSIMY O UWAŻNĄ LEKTURĘ A TAKŻE O JAK NAJSZYBSZE PRZESŁANIE ZGŁOSZENIA I WPŁATY (!!!!) - UŁATWI TO SPRAWNĄ ORGANIZACJĘ IMPREZY.
(info także na www.travelbit.pl)




OSOTT - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE




I - GEOGRAFIA PODRÓŻOWANIA

Przesłane na formularzu wystąpienia zostaną uwzględnione w progranie sesji zgodnie ze zgłoszeniami - program sesji podamy na miejscu. Niezależnie od tego prosimy aby w recepcji wpisać się jeszcze raz na odpowiednią listę (wg. kontynentów). Osoby, które zdecydują się dopiero na OSOTT do udziału w sesji także prosimy o wpisanie się na listę.

Organizatorzy na podstawie zgłoszeń wybiorą grupy specjalistów referujących problemy podróżowania w danym regionie świata. Prosimy zatem osoby, których nazwiska zostały "przypisane" do konkretnych regionów o wzajemny kontakt w czasie OSOTT celem przygotowania swoich wystąpień W MAKSYMALNIE KRÓTKIM CZASIE !!! Należy podawać INFORMACJE PRAKTYCZNE istotne dla planowania i realizacji podróży przy czym winny to być nowości - prosimy nie powielać informacji z "Przez świat". To co przekazujecie winno umożliwić słuchaczom zorganizowanie podróży Waszym szlakiem. Ogólne wrażenia pozostawcie do prezentacji w czasie pokazów przeźroczy. Jednocześnie bądźcie przygotowani, że znajdą się chętni, którzy będą chcieli uzyskać od Was bardziej szczegółowe wiadomości. Warto więc zabrać ze sobą notatki, przewodniki itp.


II - POKAZY PRZEŹROCZY

Przesłane na formularzu pokazy zostaną uwzględnione zgodnie ze zgłoszeniami - program pokazów zostanie podany na tablicy ogłoszeń. Do wyświetlania przeźroczy tradycyjnych będzie używany wyłącznie rzutnik karuzelowy. Są do niego używane specjalne magazynki. Każdy uczestnik otrzyma w recepcji (za rewersem) 1 magazynek na pokaz. Prosimy o ułożenie przeźroczy od liczby "1" (przeźrocza do góry nogami) w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara (kolejne przegródki są oznaczane numerami) a następnie zamknięcie pokrywy magazynka. Aby zminimalizować ryzyko zacinania się przeźroczy podczas przesuwania, prosimy o używanie wyłącznie bardzo dobrej jakości ramek - wykluczone są ramki tekturowe i grube produkcji Foton(!). Ze względu na bezpieczeństwo rzutnika nie będziemy akceptować przeźroczy w "niepewnych" ramkach. Dlatego prosimy o nabycie markowych ramek (proponujemy: Reflecta - chyba najtańsze, Kindermann, Rovi itp.; koszt 100 "markowych" ramek to 13-20 zł) i umieszczenie w nich przeźroczy, które będą prezentowane. Ponieważ dysponujemy ograniczoną liczbą magazynków prosimy zwracać je po zakończeniu pokazu tak aby mogły służyć innym prelegentom.

Zdajemy sobie sprawę, że coraz więcej z nas fotografuje "cyfrakami". Dlatego, chociaż ciągle preferujemy klasyczne przeźrocza, będzie możliwość prezentacji obrazów cyfrowych (uwaga: nie przewidujemy pokazów filmów). W takim przypadku prosimy o przygotowanie pokazu w programie PowerPoint na CD-R. Będziemy dysponować rzutnikiem multimedialnym a także laptopem ale oczywiście możecie zabrać swój sprzęt, jeżeli chcecie być pewni, że pokaz "odpali".

CZAS POKAZU WYNOSI 12 MINUT (!!!) a maksymalna liczba obrazów jaką można zaprezentować, to 80 sztuk. Czas pokazu będzie dokładnie kontrolowany. Po 10 minucie rozlegnie się dzwonek a po 12 minutach rzutnik zostanie wyłączony przez automat !!! Z tego powodu prosimy o bardzo staranne przygotowanie pokazu. Nie przewidujemy odstępstw dlatego bardzo prosimy o dostosowanie się do tych wymagań. W takiej sytuacji koniecznym jest wcześniejsze przygotowanie pokazu i "przetrenowanie" jego realizacji !!! Proponujemy komentarz obrazów ograniczyć do ogólnych informacji dających pojęcie o charakterze regionu który prezentujemy - informacje praktyczne prosimy zachować na sesję "Geografia Podróżowania".

Fachowcy od reklamy radzą :
włącz do pokazu tylko najlepsze zdjęcia

nigdy nie przepraszaj za jakość zdjęć tylko po prostu nie pokazuj tych, które nie są wystarczająco dobre

niech prezentacja będzie krótka; to zawsze jest atutem

włącz do pokazu zdjęcia robione z różnych odległości (w tym zbliżenia) i ujęć (kątów)

komentarz słowny winien być zwięzły ale atrakcyjny - warto włączyć choć jedną anegdotę; pamiętaj aby komentarz wcześniej przygotować

pokazy bardzo uatrakcyjnia podkład muzyczny

pokaz przygotuj starannie a potem kilkukrotnie go "przećwicz"

III - KONKURS FOTOGRAFII

Można przywieźć ze sobą gotowe plakaty (max format 125x90 cm). Można również wykonać je na miejscu - organizatorzy dostarczą duże arkusze papieru (125x90 cm) na których uczestnicy będą mogli naklejać fotografie. W takim przypadku prosimy o przywiezienie fotografii z podklejonymi na rogach kawałkami taśmy dwustronnie klejącej. Proponujemy nie wiecej niż max. 20 fotografii na plakat. Każdy uczestnik może eksponować do 3 plakatów. Będą one oceniane pod kątem artystycznym (fotoreportaż z podróży) przez uczestników imprezy (przy rejestracji każda osoba otrzyma kartę do głosowania). Dlatego też prosimy o oznaczanie każdego plakatu tytułem i godłem. W recepcji imprezy prosimy składać zamknięte koperty z podanymi informacjami - kto kryje się pod konkretnym godłem. Wszystkie fotografie będą zwrócone.

Fotografie prosimy rozwieszać od wieczora w dniu 11.XI, na linkach rozwieszonych naprzeciw sali restauracyjnej.

Źródło: informacja własna

1 2 dalej >>


w Foto
OSOTT
WARTO ZOBACZYĆ

Gdynia: The Tall Ships` Races Balic 2009
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

CA 2; Ometepe - Klejnot Nikaragui
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl