HAWAJE
23:23
CHICAGO
03:23
SANTIAGO
06:23
DUBLIN
09:23
KRAKÓW
10:23
BANGKOK
16:23
MELBOURNE
20:23
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » Wieści » OSOTT 2011: W długi weekend jedz do Szczyrku
OSOTT 2011: W długi weekend jedz do Szczyrku

Andrzej Urbanik


Serdecznie zapraszamy do udziału w dwudziestym siódmym, OSOTT – Ogólnopolskim Spotkaniu Obieżyświatów, Trampów i Turystów. OSOTT ’2011 odbędzie się w dniach 11 – 13 listopada w Szczyrku. Dzięki Waszej obecności będzie tradycyjnie wspaniałym spotkaniem towarzyskim oraz najlepszą okazją do wymiany informacji i doświadczeń. Zapraszamy wszystkich podróżujących – i tych indywidualnych i przedstawicieli klubów. OSOTT przydatny jest także dla pracowników agencji turystycznych, szczególnie zajmujących się turystyką trampingowo-przygodową.

Często otrzymujemy pytania, czy udział w OSOTT dostępny jest tylko dla prezenterów pokazów. Oczywiście, że nie – można brać udział bez prezentowania. Takich uczestników równie serdecznie zapraszamy.

OSOTT ’2011 – PROGRAM
11 . XI . 2011 (piątek)

Recepcja działa od godz. 12:00, o 17:00 otwarcie i pokazy przeźroczy

12 . XI . 2011 (sobota)

Cały dzień: Sesja “Geografia podróżowania – OSOTT connecting people” oraz pokazy przeźroczy

Pomiędzy 16:00 a 17:00 przerwa obiadowa

13. XI . 2011 (niedziela)

W godzinach 09:30-11:00 sesja końcowa z ogłoszeniem wyników konkursów (plakat fotograficzny i relacja z podróży)

W PROGRAMIE OSOTT ’2011 przewidujemy między innymi:

*** “Sesja “Geografia podróżowania – OSOTT connecting people
*** Pokazy przeźroczy
*** Konkurs HIT-FOTO-OSOTT
*** Giełdę książek

Spotkanie odbywa się w ośrodku Orle Gniazdo w Szczyrku.

Koszt udziału w OSOTT 2011 (na osobę): 36,60 zł + 8,40 zł VAT = 45 zł
Aby zgłosić udział w OSOTT 2011 prosimy o wypełnienie i wysłanie, droga mailową, KARTY ZGŁOSZENIA (na naszej stronie). Organizatorzy prześlą wtedy potwierdzenie z podaniem konta dla dokonania wpłaty za uczestnictwo. Zwracamy uwagę, że nie gwarantujemy uczestnictwa osób, które nie zarejestrują się wcześniej i nie dokonają wpłaty za uczestnictwo. Sala konferencyjna ma ograniczona pojemność i – ze względów bezpieczeństwa – nie można przekraczać ustalonych limitów.
W sprawach uczestnictwa kontakt: travelbit@travelbit.pl

Zakwaterowanie i wyżywienie możliwe jest na miejscu w ośrodku “Orle Gniazdo” – taki wariant polecamy szczególnie bo w ten sposób można brać udział w OSOTT nie wychodząc z budynku…, który jest sporo oddalony od centrum Szczyrku.
Niezależnie od aspektów praktycznych OSOTT ma specyficzną atmosferę zbliżającą podróżników dzięki temu, że przez cały czas trwania imprezy są ze sobą.

Ośrodek składa się z dwóch części tzn. w standardzie turystycznym (gorszy ale tańszy) oraz hotelowym (lepszy ale droższy). Obie opcje noclegowe znajdują się w różnych skrzydłach tego samego obiektu.
KOSZT POBYTU 1 UCZESTNIKA (zakwaterowanie, wyżywienie, opłata “miejscowa” ;11-13.XI)
Ceny są zróżnicowane i zależą od standardu noclegu - wykaz poniżej:
SEGMENT “AB”(niższy standard) – w pokoju 1 lub 2 osobowym

NOCLEGI Z WYŻYWIENIEM (kolacja w dniu 11.11.2011r., śniadanie i obiadokolacja w dniu 12.11.2011r., śniadanie w dniu 13.11.2011r.) i OPŁATĄ MIEJSCOWĄ:
202 zł/os.

SEGMENT “AB” (niższy standard) – w pokoju 2 osobowym do pojedynczego wykorzystania

NOCLEGI Z WYŻYWIENIEM (kolacja w dniu 11.11.2011r., śniadanie i obiadokolacja w dniu 12.11.2011r., śniadanie w dniu 13.11.2011r.) i OPŁATĄ MIEJSCOWĄ:
262 zł/os.

SEGMENT “C” (lepszy standard) – w pokoju 1 lub 2 osobowym
NOCLEGI Z WYŻYWIENIEM (kolacja w dniu 11.11.2011r., śniadanie i obiadokolacja w dniu 12.11.2011r., śniadanie w dniu 13.11.2011r.) i OPŁATĄ MIEJSCOWĄ:
282 zł/os.

SEGMENT “C” (lepszy standard) – w pokoju 2 osobowym do pojedynczego wykorzystania

NOCLEGI Z WYŻYWIENIEM (kolacja w dniu 11.11.2011r., śniadanie i obiadokolacja w dniu 12.11.2011r., śniadanie w dniu 13.11.2011r.) i OPŁATĄ MIEJSCOWĄ:
382 zł/os.

Uwaga

1. Liczba pokoi 1-osobowych jest ograniczona

2. Dla osób, które przyjeżdżają samochodami, na terenie ośrodka znajduje się płatny parking w cenie 15 zł za samochód osobowy/dobę – płatny indywidualnie; bezpośrednie rozliczenie z parkingiem

Aby zamówić świadczenia hotelowo-żywieniowe prosimy o pobranie formularza rezerwacyjnego na usługę hotelowo-żywieniową, wypełnienie i odesłanie albo faxem albo mailem do Ośrodka Orle Gniazdo (instrukcja na formularzu)
UWAGA: w dalszym ciągu Orle Gniazdo dysponuje wolnymi miejscami

FORMULARZ REZERWACYJNY – USŁUGA HOTELOWO-ŻYWIENIOWA >>>>>>>>
Goście otrzymają fakturę VAT wystawioną przez:

„CKiR ORLE GNIAZDO SZCZYRK – SP. Z O.O.” 43-370 Szczyrk, ul. Wrzosowa 28 A NIP 547-008-54-8

Rezerwacje, płatności i wszelkie ustalenia w sprawie pobytu (noclegi i wyżywienie) prosimy dokonywać bezpośrednio z Ośrodkiem Konferencyjnym “Orle Gniazdo”. Zwracamy uwagę, że należy przestrzegać podanych terminów a najlepiej dokonać rezerwacji i opłat jak najwcześniej aby zabezpieczyć sobie świadczenia na miejscu. Travelbit jest głównym organizatorem imprezy ale sprawy związane z zakwaterowaniem i wyżywieniem są w wyłącznej gestii Ośrodka “Orle Gniazdo”
Nad bezpieczeństwem OSOTT-owiczów bedzie czuwać ekipa Travelbit-u oraz … agencja ochrony monitorująca obiekt.

OSOTT – INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

I – Sesje “GEOGRAFIA PODRÓŻOWANIA - OSOTT connecting people”
OSOTT ma charakter edukacyjny. Bądźcie więc przygotowani, że znajdą się chętni, którzy będą chcieli uzyskać od Was szczegółowe wiadomości o Waszej podróży. Warto więc zabrać ze sobą notatki, przewodniki, mapy itp.

II – POKAZY PRZEŹROCZY
REGULAMIN POKAZÓW

Przesłane na formularzu pokazy zostaną uwzględnione zgodnie ze zgłoszeniami – program pokazów zostanie podany na tablicy ogłoszeń, a wcześniej przesłany drogą mailową do prezenterów.

Uprzejmie informujemy, że prezentacje będą się odbywać wyłącznie w formie pokazów cyfrowych - realizowane przy pomocy komputera i rzutnika multimedialnego (rozdzielczość HD ready, żarówka o dużej jasności).

Prelegenci są zobowiązani do wcześniejszego przesyłania pokazów
– szczegóły podamy w mailu przesłanym osobno do każdego prezentera; do wyboru dwie opcje: przesyłka płytki CD-R drogą pocztową albo na serwer ftp. Nie będziemy przyjmować pokazów na miejscu. Kolejność przesłania gotowych pokazów będzie jednocześnie warunkowała kolejność pokazu w programie. Przyjmowanie pokazów zamykamy na tydzień przed terminem rozpoczęcia imprezy!!! Folder ze zdjęciami należy podpisać imieniem i nazwiskiem autora oraz nazwą prezentacji taką samą jak w zgłoszeniu (b.ważne!). Nie przewidujemy recenzowania a tym bardziej cenzurowania wcześniej przesłanych pokazów!!!

Wprowadzenie takiego wymagania wynika z konieczności sprawnego “uruchamiania” kolejnych pokazów – z tym były dotąd problemy a przy dużej liczbie prezentacji taki wymóg stał się niezbędny!!! W roku 2010, kiedy po raz pierwszy wprowadziliśmy takie zasady okazało się, że jest to najlepsze rozwiązanie.

Pokaz cyfrowy najprościej można przygotować przez utworzenie foldera z nagranymi zdjęciami w formatach “.jpg” oraz “.png”, które będą w czasie OSOTT-u wyświetlane w programie IrfanView. Ryzyko, że się nie uda jest praktycznie równe ”0”. Należy tylko pamiętać aby kolejne zdjęcia umieszczane w folderze były numerowane cyframi od 001 (proszę nie zaczynać numeracji od 1 ani też od 01).

Sporo osób używa PowerPoint (najpopulaniejszy jest format “ppt”, inne zwykle są mało rozpowszechnione, także PowerPoint 2007). Pamiętajmy jednak, że PowerPoint nie jest typowym programem do pokazów przeźroczy.

Z innych uwag – prosimy nie prezentować przeźroczy pionowych a także pamiętać, że kolory obrazów powinny być żywe/nasycone. Prosimy także ograniczyć stosowanie efektów specjalnych – wystarczy przenikanie (efekt pokazu diaporamicznego) lub “najazdy”. Tło dla kolejnych fotografii winno być wyłącznie czarne.

Muzykę do pokazu można nagrać osobno w formacie “.mp3″, “.wav”, “.flac” (kolejne utwory prosimy ponumerować od 001) na nośniku na którym będzie folder ze zdjęciami. Można ją także będzie odtwarzać z klasycznych audioCD w odtwarzaczu organizatorów. Na CD powinny znajdować się tylko te utwory, które chcemy odtwarzać, nagrane w prawidłowej kolejności.

Nie przewidujemy podłączania urządzeń prezenterów – zarówno laptopów jak i odtwarzaczy CD i mp3.

CZAS POKAZU WYNOSI 12 MINUT !!!

Radzimy także ograniczyć liczbę przeźroczy w pokazie do max 120 przeźroczy (w takim przypadku na jedno przeźrocze wypada czas 6 sekund).

Czas każdego pokazu będzie dokładnie (elektronicznie) kontrolowany. Z tego powodu prosimy o bardzo staranne jego przygotowanie. Nie przewidujemy odstępstw dlatego bardzo prosimy o dostosowanie się do tych wymagań. W takiej sytuacji koniecznym jest wcześniejsze przygotowanie pokazu i “przetrenowanie” jego realizacji !!! Proponujemy komentarz przeźroczy ograniczyć do ogólnych informacji dających pojęcie o charakterze regionu który prezentujemy.

OSOTT-owicze apelują aby prezenterzy rozpoczynali pokazy od specjalnego przeźrocza z mapką omawianego regionu (zaznaczona trasa podróży) i informacjami o czasie trwania podróży i jej koszcie a także z podaniem tytułu oraz autora (autorów) pokazów.

Każdy uczestnik OSOTT może prezentować więcej niż jeden pokaz ale w przypadku dużej liczby zgłoszeń, organizatorzy zastrzegają sobie ograniczenie liczby pokazów prezentowanych przez jedną osobę. Chodzi o danie szansy wszystkim OSOTT-owiczom, którzy chcą się podzielić się swoimi wrażeniami.

III – KONKURS FOTOGRAFII
W tym roku nowość. Ogłaszamy konkurs na HIT-FOTO-OSOTT. Polega on na możliwości ekspozycji pojedynczej fotografii związanej z podróżowaniem, która według Was może być hitem fotograficznym. Wystarczy przywieść jedną fotografię o formacie conajmniej A-4 (lub zbliżoną do A-4 tzn. 30 x 21 cm; może być większa). Organizatorzy zapewnią miejsce do ekspozycji – wystarczy fotografię przykleić. W takim przypadku prosimy o przywiezienie fotografii z podklejonymi na rogach kawałkami taśmy dwustronnie klejącej. Obok fotografii prosimy przykleić karteczkę z tytułem fotografii i godłem (oznacza autora).

Każdy uczestnik może eksponować max 3 fotografie. Jeżeli uczestnik OSOTT-u zamierza eksponować więcej niż jedną fotografię, to prosimy o zachowanie następujących reguł. Każda powinna być zawieszona osobno (jako osobna praca) i każda winna być oznaczona osobnym tytułem i osobnym godłem. Będą one oceniane pod kątem artystycznym (fotograficzny hit) przez uczestników imprezy (przy rejestracji każda osoba otrzyma kartę do głosowania).

Dlatego też prosimy o oznaczanie każdej fotografii tytułem i godłem. W recepcji imprezy prosimy składać zamknięte koperty z podanymi informacjami – kto kryje się pod konkretnym godłem. Wszystkie fotografie będą zwrócone. Fotografie prosimy rozwieszać od godz 12:00 w dniu rozpoczęcia OSOTT, na linkach rozwieszonych w holu naprzeciw sali restauracyjnej.

IV – KONKURS NA DZIENNIK/SPRAWOZDANIE Z PODRÓŻY
Każdy uczestnik może złożyć dzienniki/sprawozdania z dowolnej liczby podróży odbytych w roku w którym odbywa się dany OSOTT a także w roku go poprzedzającym. Będą one oceniane pod kątem zawartości praktycznych informacji, czyli na ile po ich lekturze będzie można zrealizować taką samą podróż. Maksymalna objętość dziennika/sprawozdania – 12 stron maszynopisu A-4 (12 stron po 1800 znaków).

Preferowany układ:

PRZEJAZD – na trasie/ za ile/ ile trwał/ jaki środek komunikacji/ ew. firma/ uwagi,
NOCLEGI – nazwa hotelu/ adres/ cena/ uwagi,
ZWIEDZANIE – nazwy obiektów/ lokalizacja/ dojazd/ ceny wstępów, uwagi,
DODATKOWO – prośba o termin odbytej podróży, kursy walut (najlepiej w stosunku do USD lub Euro), ceny żywności, oraz o inne podstawowe, ważne informacje (np. szczepienia, wizy…).

Najlepiej jeżeli te informacje będą podawane w układzie opis podróży dzień po dniu. Jeżeli jednak uznacie, że opracowana przez Was, inna forma będzie lepsza – zaproponujcie własny układ. Prosimy o nie zamieszczanie informacji opisowych i historycznych, jakie można znaleźć w przewodnikach (chyba, że są to nieznane fakty, albo uznacie, że są na tyle ważne, że trzeba o nich napisać). Najlepsze prace zamieścimy w kolejnym tomie książki “Przez Świat – relacje z podróży globtroterów”. Z tego powodu przesłane prace, w wersji jakiej trafią do nas, winny nie być wcześniej publikowane. Przewidujemy także umieszczenie prac na stronie www.travelbit.pl, a także współpracujących z nami portali (jeżeli nie zgłosicie pisemnych zastrzeżeń w tej sprawie). Z naszej strony nie czynimy przeszkód aby teksty zamieszczone w książce “Przez Świat” były później publikowane przez autorów w innych mediach.
Prace prosimy przekazać w recepcji – winny być w formie elektronicznej (dyskietka, CD-R). W konkursie mogą także brać udział osoby nie uczestniczące w spotkaniach OSOTT. Jeżeli nie zdążycie przygotowac relacji na OSOTT to ostateczny termin jej przesłania to 31 stycznia 2012. Informacje na stronie www.travelbit.pl/dodaj
Za nadesłane a także opublikowane prace nie są wypłacane honoraria – autorzy najlepszych prac otrzymują nagrody w konkursie.

V – OSOTT-owa GIEŁDA KSIĄŻEK
W czasie OSOTT będzie uruchomiony punkt internetowej księgarni www.bezdroza.pl (książki Przez świat, oraz pozycje tego wydawnictwa).

Zwracamy uwagę, że sprzedaż odbywać się będzie po cenach o 10% niższych niż w księgarni internetowej (ceny konkretnych pozycji można sprawdzić w sieci), a dodatkowo odpadną ceny przesyłki


Źródło: TravelBit

TravelBit Tekst pochodzi z książki
wydanej przez Agencję Travelland
prowadzonej przez
Centrum Globtroterów TravelBit

 warto kliknąć

1


w Foto
Wieści
WARTO ZOBACZYĆ

Nowa Zelandia: Westland NP - dziki i wilgotny
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

TransChukotka 2006 Bike Expedition
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl