HAWAJE
02:14
CHICAGO
06:14
SANTIAGO
09:14
DUBLIN
12:14
KRAKÓW
13:14
BANGKOK
19:14
MELBOURNE
23:14
Ogłoszenie niepłatne ustawodawcy Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji zwiazanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania tresci wyswietlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk ogladalnoœci czy efektywnoœci publikowanych reklam. Użytkownik ma możliwoœć skonfigurowania ustawień cookies za pomocš ustawień swojej przeglšdarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwoœć wyłaczenia cookies za pomoca ustawień swojej przegladarki internetowej. /// Dowiedz się więcej
 
Mapy: | Afryka | Ameryka Pd. | Ameryka Pn. | Antarktyda | Australia | Azja | Europa | Polska
  ŚwiatPodróży.pl » Wieści » Stewardessa z iPadem
Stewardessa z iPadem



iPad znalazł zastosowanie w wielu branżach i dziedzinach, nawet tam, gdzie wydawać by się mogło, nie ma dla niego miejsca. Od niedawna stanowi część wyposażenia załóg samolotów British Airways, o czym donosi strona britishairways.com, ale pomysły na jego zastosowanie można mnożyć w nieskończoność. Stosowanie iPada jako notatnika, czy konsoli do gier to oczywistość – notatki na iPadzie robi się szybko i wygodnie, jego „mobilna” natura pozwala zabrać go wszędzie – w szkole jest zeszytem, w pociągu telewizorem, a w tramwaju książką. Ale te funkcje, to nic w obliczu pomysłowości jego właścicieli, którzy odkryli setki nowych funkcji, o których się nawet Steve`owi nie śniło.

Tablety coraz częsciej można spotkać w szkołach i na uczelniach. iPadem kuszą polscy politycy, kusi nim także premier Putin, który swoich młodych wyborców zachęca do nagrywania wielbiących go filmików – dla najbardziej oddanych i pomysłowych fanów rosyjskiego premiera – iPad2. Tableta Apple kazała sobie kupić królowa Elżbieta II, a papież Benedykt XVI używa go, by kontaktowac się z wiernymi via Twitter! iPod sprawdza się w szkole, w kościele, armii i w polityce. Jest nowinką równie chętnie wykorzystywaną przez małych przedsiębiorców jaki i wielkie firmy. Ostatnio internet obiegły zdjęcia restauracji, gdzie iPad pełni rolę karty dań (ze szczegółowym opisem każdego z nich i możliwością przeczytania komentarzy na ich temat). Jest też „łącznikiem” z kucharzem – przez iPada wybieramy danie, zamawiamy je, a nawet chwalimy lub narzekamy, w zależności od tego, czy nam smakowało.


iPady wprowadziły na swoje pokłady linie British Airways – obsługa pokładowa, zamiast pliku kartek i karteczek z listą pasażerów, numerami biletów, etc., ma do dyspozycji eleganckie i wygodne urządzenie. Tablet pomaga nie tylko zapanować nad sytuacją na pokładzie, ale także połączyć się z lotniskiem, sprawdzić dostępne dla klienta zniżki, promocje, czy chociażby opóźnione lub odwołane loty. A to podobno początek podniebnej rewolucji iPadów na pokładach samolotów British Airways! Na razie w iPady zostało wyposażone 100 wybranych załóg, ale jeśli rozwiązanie się sprawdzi, w ciągu kilku miesięcy w tablety zostaną wyposażone wszystkie załogi głównych samolotów brytyjskich linii lotniczych.

Nowe urządzenie uczyniło łatwiejszym nie tylko pracę obsługi pokładowej, ale także lot pasażerów. Szybki przepływ informacji sprawdza się np. podczas wejścia na pokład – pracownik nie musi odszukiwać naszego nazwiska na liście pasażerów, wystarczy że wstuka kilka pierwszych liter nazwiska, a w przeciągu kilku sekund otrzymuje informację, gdzie dana osoba siedzi. Skraca to czas oczekiwania na wejście do samolotu, co bardzo chwalą sobie podróżni.

Niezwykle pomocną funkcją iPada na pokładzie samolotów British Airways jest możliwość stałego kontaktu obsługi pokładowej z lotniskiem. Jest to przydatne zwłaszcza wtedy, gdy mają opóźnienia lub loty są odwołane – wówczas obsługa może szybko powiadomić pasażerów o sytuacji na ziemi.

iPad lata samolotem, podróżuje w kosmos, niewątpliwe nurkował na głębinach i zdobywał górskie szczyty. Jego możliwości – bardziej lub mniej konwencjonalne – są ogromne, co podkreśla też Bill Francis z działu wewnętrznej obsługi klienta British Airways: „Możliwości użycia iPadów w naszej linii lotniczej są bardzo szerokie. Już teraz, stosując tablety Apple, zdołaliśmy uzyskać zindywidualizowaną obsługę klienta, która zyskała świetne recenzje wewnętrzne zarówno od załogi, jak i pasażerów.”

O British Airways

British Airways to jeden z największych, międzynarodowych przewoźników obłsugujący 36 milionów pasażerów rocznie. Jego macierzystym portem lotniczym  jest londyńskie lotnisko Heathrow. British Airways obsługuje europejskie oraz międzykontynentalne połączenia lotnicze z lotnisk Heathrow, Gatwick oraz London City. 27 marca 2008 roku królowa brytyjska dokonała uroczystego otwarcia nowego terminalu British Airways – Terminalu 5 na lotnisku Heathrow.

British Airways jest członkiem - założycielem sojuszu Oneworld, powstałego w lutym 1999 roku. Flota British Airways składa się z 245 samolotów obsługujących 150 tras na 6 kontynentach, a w ramach grupy Oneworld aż 645 miast w 139 krajach. British Airways działa również w ramach Airline International Group w ścisłej współpracy z liniami Iberia.

Aktualnie na linii Warszawa-Londyn (Heathrow) możliwe są trzy loty dziennie o godzinie 8:10, 11:55 i 18:20 oraz na linii Londyn (Heathrow)-Warszawa o godzinie 7:35, 13:50 i 19:50. British Airways oferuje polskim pasażerom także wygodne loty do takich zakątków świata jak San Juan, Las Vegas, Marakesz i wielu innych.

Źródło: informacja własna

1


w Foto
Wieści
WARTO ZOBACZYĆ

Zamość: perła wschodu
NOWE WYSTAWY
PODRÓŻE

GAL 11; Puerto Ayora; Santa Cruz; Instytut Darwina
kontakt | redakcja | reklama | współpraca | dla prasy | disclaimer
copyright (C) 2003-2013 ŚwiatPodróży.pl